Expertka Daniela: Jsem ráda za možnost mít jen pár projektů, které si můžu uzpůsobit



Ahoj Danielo, děkuji, že sis na mě udělala chvilku. Co je vlastně tvým pracovním oborem?

Mým oborem je reklama v médiích, od onlinu přes TV, až k brandované kampani a všechno okolo i mezi tím. Měla jsem to štěstí, že jsem mohla spolupracovat s takovými značkami, jako byl L´Oréal, Vodafone, dm, Tiffany, ale i s daleko menšími neméně zajímavými brandy, vše díky mediální agentuře.

A pak přišel životní zlom …

Ano, poté přišel správný čas se s manželem rozhodnout, jestli děti ano a případně kdy. Ve finále si stačilo představit, jaký by pravděpodobně byl náš život po 40 „s“ a „bez“ dětí a bylo jasno, vidina „s“ zvítězila na plné čáře. No a tak teď máme doma toho úžasného malého človíčka, který stojí za všechny možné budoucí trable v pracovním životě (ošetřovačky, dovolené, částečné úvazky, atd.). Zatím věřím, že nebudu muset upřednostňovat jedno před druhým, jen dobře vyvážit ke spokojenosti všech.

Jak zvládáš pracovat s malým prckem?

Pracovat každý den, v pevně stanovené hodiny by pro mě znamenalo zanedbávat “povinnosti” matky a to rozhodně nechci. Proto jsem ráda za možnost mít jen pár projektů, které si můžu uzpůsobit časově podle svých potřeb. Většinou teď s klienty přes Mumdoo řešíme social, hlavně Facebook/Meta a Instagram. Od detailního nastavení kampaní až ke strategii na příští rok, prostě cokoliv, co si klient přeje či potřebuje „když můžu, ráda pomůžu“. Každý klient je jiný, má jiné zázemí, představy, požadavky i reklamy jim fungují jinak. Proto jeden přístup pro všechny určitě není správným řešením. Podle mě je důležitá flexibilita, otevřenost, prostě najít to pravé pro každou jednotlivou značku.

Proč myslíš, že by daná společnost měla spolupracovat s expertkou z Mumdoo?

Toto období je pro mnoho značek těžké, snaží se prodat své produkty lidem, kteří často musí či chtějí být opatrnější ve svých výdajích, než tomu bylo dříve. V takovém prostředí vám nikdo nedokáže zaručit, že vaší značku protlačí až na vrchol kategorie a zdvojnásobí obrat. Bez reklamy a jiných marketingových nástrojů se však většinou neobejdete. Pokud tedy nemáte tolik zkušeností v některé marketingové disciplíně, každá expertka z Mumdoo databáze, která má v této oblasti několik let praxe, může vaši komunikaci posunout (snadno a poměrně levně) o level výš a dát šanci na zvýšení efektivity. Pečující mateřský přístup už vidím jen jako malý bonus na závěr. :-)

Danielo, jak si vlastně na Mumdoo narazila?

S Luci a Kristý (zakladatelky Mumdoo) jsme se pracovně potkaly ještě před mateřskou, kdy byly obě moje klienty a já jejich mediální account manager. Starala jsem se o reklamy jim přidělené sekce L´Oréalu v různých mediatypech skoro 2 roky a během té doby jsme si vytvořily velmi přátelské vztahy. Řekla bych, že právě díky tomu mi Luci zavolala, když Mumdoo spustili. A naopak z mé strany jsem díky tomu neváhala ani chviličku se zapojením do tohoto skvělého projektu.

Jak hodnotíš spolupráci s Mumdoo?

Vždycky jsem si říkala, že bych při mateřské ráda zůstala v obraze a udržela krok s rozvojem mého oboru a přispěla něco do rodinného rozpočtu. Zároveň si i rozšířila obzory mimo běžnou náplň mojí práce, ale při tom všem hlavně zůstala primárně zaměřená na svého malého človíčka. Vcelku dost nadstandardní požadavky. Něco z toho určitě na trhu najdete, ale všechno jen stěží, jestli vůbec. Mumdoo to všechno dokáže skloubit dohromady a dává tím matkám či otcům na mateřské dost unikátní příležitost nevolit mezi rodinou a prací.



22 views0 comments

Recent Posts

See All

Milé maminky, rádi bychom vás seznámily s výsledkem průzkumu, který jsme rozesílaly v minulém newsletteru, moc děkujeme za váš čas, který jste nám věnovaly. většina našich maminek pracovala před dětmi