top of page

Podklady pro screening

Najdete zde podklady pro přípravu screeningu v oblastech:

Na vypracování screeningu není dán žádný limit, až se vám to povede, prosím, pošlete na info@mumdoo.cz, kam směřuje ti jakékoli případné otázky.

nahled.jpg

Sociální sítě

DaniDecor začal nově prodávat na svém e-shopu i v kamenné prodejně produkty značky Costa Nova. Její krátký popis naleznete níže nebo se inspiruje na IG profilu nebo na webu značky

Poprosíme vás o vymyšlení 3 instagramových postů. Důležité je, aby posty fungovaly v rámci již zaběhnutého instagramového účtu @danidecor_cz, odpovídaly tonalitou a copy zahrnovalo návrh použití relevantních hashtagů. Fotky k příspěvkům můžete vybrat v sekci galerie

Costa Nova

Závan atmosféry tradiční portugalské vesnice, originální design a ekologie. To vše přináší značka Costa Nova. Kameninové nádobí této značky Vám z běžného oběda udělá zážitek jako byste navštívili přímořskou restauraci omílanou vlnami Atlantského oceánu. Kombinace starobylého řemesla a elegantního designu, který je charakteristický jemně nepravidelnými tvary s patinou, je velice nadčasová a vhodná pro každou příležitost. Veškerý sortiment je ručně glazován a vypalován při teplotě 1180 C, díky čemuž je velmi odolný. Značka zároveň klade důraz na udržitelnost a využití lokálních přírodních zdrojů a recyklovatelných materiálů. V naší nabídce si můžete vybrat keramické tácy, misky, talíře, hrníčky, konvičky a další nezbytnosti, které vytvoří originální ozdobu Vašeho stolu.

Copywriting 

Poprosíme Vás o přípravu krátkého textu pro e-shop prodávající interiérové dekorace, který chce na svých stránkách stručně a zajímavě představit tři nové značky doplňků a kuchyňského vybavení, které začleňuje do svého portfolia.

nformace o značkách jsou dostupné na internetu, buď přímo u výrobce, či u prodejců. Popis v rozsahu jednoho odstavce (ne více než 10 vět) připravte pro dvě z těchto tří značek:
 

•      Costa Nova

•      La Rochère 

•      Bastion Collection

Strategie

indian.webp

Představte si následující fiktivní scénář:

Náš klient obchod DaniDecor nás oslovil s projektem vypracování marketingové strategie na příští 3 roky. Jejich hlavní cíl je zvýšit prodeje eshopu, oslovit nové zákazníky a zvýšit počet sledujících na Instagramu.

Obchod má jednu kamennou prodejnu a eshop. Tržby na e-shopu v současné době představují asi 3 % tržeb. V obchodě se prodává dárkové zboží, interiérové doplňky, drobnější nábytek a dekorace, jako jsou svíčky, keramika a sklo. Unikátní je i tím, že jejich tým ručně vyrábí věnce a další sezónní aranžmá (v současnosti tvoří cca 5 % tržeb).

Obchod se orientuje na kvalitní značkové produkty. V současnosti sami vytvářejí obsah na sociální sítě a drobné propagace na Instagramu (v řádech stokorun měsíčně), jednou zkusili bannerovou kampaň.

Odkaz na eshop: www.danidecor.cz 

Instagramový profil:@danidecor cz
 

Pokud byste vy byla expertka, se kterou by strategii začali připravovat, jaké by pro vás byly 3 nejzásadnější oblasti na které se zaměřit a proč? Na jaké otázky byste se potřebovala obchodu doptat?

Grafika

Pro přípravu banneru a postu prosím použije fotky z galerie níže, případně jiné fotky z oficiálního IG profilu značky Costa Nova nebo IG profilu obchodu Dani Decor.

bottom of page