Johana je mámou malé Barborky. Miluje italštinu, cestování, vlasový stylling, pečení dortů a hraní počítačových i deskových her.
Johana je jednou z expertek Mumdoo, pojďme si ji představit.
Johy, děkuji, že sis na mě udělala chvilku, pojď se nám představit kdo vlastně jsi, po kariérní stránce.
Po škole jsem začala pracovat jako podpora medical týmu a po čase jako specialistka na medical marketing ve firmě Danone Nutricia. Následovala práce pro společnost Walmark, kde mým brandem byly např. známí Marťánci. Mám zkušenost i z mezinárodního marketingu. V červnu 2021 jsem odcházela na mateřskou “dovolenou”.
Kde ses vlastně o Mumdoo dozvěděla?
Na Mumdoo jsem narazila díky manželovi, protože Mumdoo zakladatelky jsou jeho bývalé kolegyně.
S Mumdoo již nějakou dobu spolupracuješ, řekneš nám o tom více?
Můj první a zároveň největší projekt, na kterém pracuji, je marketingová strategie pro firmu MedicProgress. Ta se původně specializovala spíše na B2B business a já jim nyní pomáhám s komunikací v rámci B2C. Nejprve jsme společně upravili nový e-shop a připravili nové produktové texty a poté jsem firmě sestavila marketingový plán na základě nastaveného rozpočtu. Plán nyní udržujeme a aktualizujeme. Projekt je velmi komplexní a proto jsme do něj zapojili více Mumdoo expertek, které já koordinuji. Nyní tak pro firmu zajišťujeme PPC, správu a nastavení sociálních sítí, customer service, komunikaci na lékaře a lékárníky, print, účast na kongresech a mnoho dalšího.
S majitelem MedicProgress se komunikuje snadno a flexibilně, vše se dá řešit operativně a tím je pro mě spolupráce zajímavá. Těší mě, že je na mou práci nahlíženo s důvěrou a vždy si s firmou vyjdeme vstříc.
Máš malou holčičku a docela velký projekt, jak to zvládáš?
Pracovat zvládám díky několika věcem. Moje dcera poměrně hezky spí, jednu dobu to byly i čtyři hodiny v kuse (to už nyní není 😁). Manžel pracuje z domu a byl mi též schopen často pomoci, když bylo potřeba. A některé telefonáty proběhly i za přítomnosti dcery a i to se dalo zvládnout.
Proč by si měla firma najmout Mumdoo expertku?
Hlavní benefit pro firmy vidím ten, že specialistku seženou poměrně rychle a nemusí řešit nábor nového zaměstnance a dlouhá řízení. Pokud např. firmě někdo odejde nebo se najednou objeví projekt, na který je třeba dočasně více rukou, je Mumdoo ideální. Dále si troufám říci, že mámy na mateřské / rodičovské pracují velmi efektivně, protože času moc nazbyt není a svého času si velmi váží. Určitě tedy nebudou jen tak lelkovat, ale dají se hned aktivně do práce.
Expertky jsou též otestovány, že požadovanou dovednost opravdu umí, za což Mumdoo ručí. Není tedy co ztratit.
S tím musím souhlasit. Třeba si teď toto čte nějaká mamina a váhá zda do spolupráce s Mumdoo jít - co bys ji vzkázala?
Maminkám Mumdoo určitě doporučuji. Ať už jde o příjemnou komunikaci, tak férové jednání a hlavně adekvátní odměna. Maminky se často podceňují, což není vůbec třeba. Pokud se cítí, že by jim práce na zajímavém projektu pomohla s udržením se v oboru či si chtějí čistě zaměstnat hlavu něčím jiným, než dětmi, Mumdoo je ta správná volba.
Comentarios